نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کتابخانه آماده گرافیکی ریاضی در جاوا

 * اینجا بود که میخواستم انیمیشن درست کنم در مورد هفت‌تا شکل سه‌بعدی ریاضی عمومی تا ملت بتونن قشنگ‌تر درک کنن ریاضی رو، هیچی نرفتم دنبالش تا یه کتابخونه آماده پیدا کردم.

 * اینجا میشه دیدش و دانلودش کرد.

 * اینو اینجا نوشتم، چون الان که نمیتونم شروع کنم براش، چون تازه باید مقدمات جاوا رو یاد بگیرم، بعد تازه این کتابخونه رو یاد بگیرم. حالا این تابستون هم که احتمالا وقت نیست، ترم بعد و بعدش هم که وقت نیست، تابستون بعدش شاید وقت باشه، تازه اگه ترم هفت کنکور قبول نشم که باز اون تابستون هم وقت نیست، دیگه میره برا تابستون بعدش (تابستون نود و دو)؛ نوشتم که یه موقع خدایی نکرده یادم نره :دی

 * یه دفه موقع انتشار این پست برق رفت، میخوام ببینم این دفه چطور میشه (:

نظرات 1 + ارسال نظر
الدان جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

فکر جالبیه
ولی امتحان مهمتره
به خاطر همین من که الن می رم خر خونی

باهات موافقم
ایشالا بعد از امتحانات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد