نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

وقایع اتفاقیه - ۲۸ مهر

 * مهم‌ترین اتفاقی که میتونست در این اوضاع برا من بیفته این بود که سرما بخورم :) خیلی ساده و شیرین. این یک هفته آخری رو کلن یا سیستم نیم ساعت درس، سه ساعت خواب گذروندم.

 * اون هفته سر کلاس آنالیز، بحث مجموعه کانتور شد که مجموعه کانتور تو بسط اعشاری‌ش باید چی باشه و نباشه، استاد گفت درست یادش نیست، جلسه بعدش چندتا مقاله برام پرینت گرفت آورد، حسابی شرمنده‌ش شدم.

 * یه چیزی که هست اینه که حافظه قویی‌ی هم ندارم! هر چی فکر میکنم که چیکار کردم و نکردم، چیزی یادم نمیاد :/

 * این از اولین بروزرسانی امروز :دی

نظرات 3 + ارسال نظر
میر کریم محمدی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ http://khayyam-guilan.ir

سلام. یادش بخیر

تو آنالیز 1 بود که عاشق مجموعه کانتور شدم، کلی هم تحقیق کردم. داغون شدم ولی.

آخرشم آنالیز 1 رو با 10.5 پاس کردم! (بازی گوشی!)

اما با همین استاد آنالیز 2 رو شدم 18. یادش بخیر

سلام.

آقا یه مقاله بهم داده استادمون بیا و ببین! عالیه یعنی! حیف که برام پرینت گرفته و پی‌دی‌اف نیست که بتونم برات ارسال کنم. خیلی قشنگه خیلی.

من آنالیز یک رو شدم ۱۱.۵ ببینم میتونم این ۲ رو نمره بهتر بگیرم یا نه

مرکز رهابخشی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

تف بر این سرما خوردگی!(با عرض پووزش!) .
اولین و رکورد دارترین بر هم زننده برنامه هام...
چیکار باید کرد آیا...؟

واقعا قبول دارم حرفت رو!
از همه زندگیم منو انداخت عقب!

نمیدونم! ولی فکر کنم باید زیاد ویتامین سی خورد، ولی خودمونیم، یه قانون هست به نام مورفی، اینم جز هموناس!

۸۸ سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://math-88.blogfa.com

بابا تو دیگه کی هستی؟
در مورد آنالیز۲ نگران نباش انشاله خوب میشی

بنده خودم هستم :)
ممنونم. ان‌شاالله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد