نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نسخه لینوکسی و مکینتاش متلب


 * خب همونطور که همه میدونن Matlab قوی‌ترین -حداقل یکی از قوی‌ها- نرم‌افزار ریاضی هست که ازش استفاده میشه، ولی متاسفانه مشکلی که بود اینه که اون رو نمیشد توی گنو/لینوکس یا مکینتاش داشت و ازش استفاده کرد، البته نرم‌افزارهای معادل مثل اکتاو -اینجا را بخوانید- هستند، ولی خب هیچکدوم به قدرت متلب نیستند.

 * خب الان من یه نسخه لینوکسی-مکینتاشی متلب رو تونستم پیدا کنم که میشه از اینجا دانلودش کرد. درخواست هم دادم به مسئول سایتش برای خرید که گفت ۱۰۰۰۰ تومن بریزید به حساب و براتون پست میکنم :) من به جای دانلود راه‌حل دوم رو انتخاب کردم و منتظرم که مدیر سایت بهم شماره حساب بده تا متلب رو بخرم.

 * دانلود آموزش متلب از اینجا :)

 * قبلا تو اون پست ِ اُکتاو -که در بالا لینک دادم- گفته بودم که تا نرم‌افزارهای آزاد هستند نیازی نمی‌بینم که دزدی کنم، الان این نیاز رو می‌بینم! البته حس خوبی ندارم از این کار، ولی چاره‌ای هم ندارم! آخه پروژه کارشناسی‌م در ارتباط مستقیم ِ با متلب. نمیدونم این چاره نداشتن دلیل بر درست بودن کار من خواهد بود یا نه. نظر شما چیه در این مورد؟

نظرات 19 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

دکی به نظر من
virtual machine
رو تو لینوکس نصب کن
الیته این تو اوبونتو بودا
بعدش
یه ویندوز داخلش نصب کن
و تمامممممممممم
همه چی میشه داخل اون ویندوزه نصبید
من خودم همین کارو کردم
فقط یه مشکل کوچیک هست
این که متلب کارای محاسباتی میکنه
پس سخت افزارات باید بالا باشن
رمت دو گیگ باشه خیلی بهتره
بعضی وقتا از شیر مادر هم حلال تره
چرا ماکروسافت و بقیه همین نرم افزارا مخصوص از سیستم ما جاسوسی میکنن ؟پس ما هم دزدی میکنیم
شایدم برعکسه ها؟

=)))))
خیلی باحالی پسر :))))
میخواستم ویندوز استفاده کنم کرم نداشتم که گنو/لینوکس نصب کنم :)))

جون بچه‌ت از این حرفای حسن عباسی وار نزن :دی

سید+ع پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:23 ق.ظ http://rahaeidot.blogfa

سلام مخلصم منظورت از دزدی چیه؟

سلام حاجی. ارادت داریم.

من به استفاده از چیزی که صاحبش راضی نیست و من به صورت غیرقانونی و غیراخلاقی دارم ازش استفاده میکنم، میگم دزدی :)

این متلب حاصل کار یک شرکته که اون خودش تشکیل شده از اساتید دانشگاه‌های مختلف در سرتاسر دنیا. وقتی من بدون خریدن ِ حق ِ استفاده از نرم‌افزار ِ متلب، دارم از اون استفاده میکنم، میشه دزدی.

بهزاد پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

((=
باشه دیگه نمیگم
ولی ببین متلب مخصوص ویندوزه هر کاری کنی متلبی که رو ویندوز نصبه بهتره
خو ببین فرقش اینه تو همیشه از ویندوز اتفاده نمیکنی فقط وقتی که نیاز داشتی استفاده میکنی
--------------------
دکی بسی احتیاج به کمک دارم این کده دانلودش کردم من نمیتونم اروراشو برطرف کنم 12 ارور بود یکی وارنیگ اونایی که اشتباه تایپی بود درست کردم ببین اگه وقت داری میتونی برام درستش کنی کلی صواب میبریا
http://s1.picofile.com/file/7434546769/atkin_full.txt.html
خیلی نیاز دارما

کی گفته متلب مخصوص ویندوزه؟ متلب از جاوا و سی استفاده میکنه که اونم تو ویندوز و لینوکس فرقی نداره.

البته پیشنهادت خوبه، ولی من اجرائیش نمی‌کنم :دی


خدمت شما بهزاد جان http://s1.picofile.com/file/7434811284/prime_behzad.cpp.html

بهزاد جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

مرسییییییییییییییییییییییی

ولی
میثم نمیدونم چرا نمیشه
ارور میده
نمیدونم مشکل از کجاس

خواهش :)

خطاش چیه؟

عجیبه برام، کامپایلرت چیه؟

بهزاد جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

نه دکی جون حل شد تو ویندوز نمیدونم چرا نمیشد
ba CNU تو اوبونتو شد
http://s1.picofile.com/file/7435856448/behzad.cpp.html

فقط نمیدونم چرا تو ویندوز برنامه من سریعتر بود تو لینوکس کند تر باور کن خیلی عجیبه عیب نداره همون لینوکس رو مبنا میذارم هر چی خدا خواست

فکر کنم کامپایلرت تو ویندوز مشکل داره.

جمع کن خودتو :دی برداشتی بنچ‌مارکت رو گذاشتی از اول برنامه تا آخر برنامه که همه چی چاپ میشه :دی این رو تست کن نتیجه‌ش رو بگو:
http://s1.picofile.com/file/7436182575/behzad_prime_with_benchmark.cpp.html

belladona جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

میگم خدااااا این عسکه که گداشتی چقده آشناست نگو این همون برنامه س که مهندس معلوم الحال برنامه اون نرم افزارا که بهت گفتم رو باهاش نوشت. همش میگه متلب متلب من فکر می کردم مطلبه و وطنی هم هس:دی راستی اون نرم افزاره هم خوب شد بالاخره

شوخی میکنی!!!!!!!!!!!!
آخه خوشحال با مطلب که منم میتونم بنویسم اینطور چیزایی رو!! مردیکه اینقدر پول برا چی گرفته؟!!!!!!

خدا رو شکر :)

منتظر جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://ahdentezar.blogfa.com

ختم جمعی قرآن کریم ٬ برای ماه مبارک رمضان

از یکم تا سی ماه مبارک ٬ هر روز تلاوت یک جز . . .

اگر مایل به شرکت هستید آمادگی خود رو اعلام بفرمایید تا جز اختصاص یافته به شما اعلام بشه

آیات کلام الله رو تا حد امکان با توجه به معنی و تفکر و تدبر می خوانیم انشاالله

خواهشمندم حتمن توضیحات ضروری در ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید

مرتضی شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

دزد!!!!!
آی دزد!!!!

دوست دارم :پی

بهزاد یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

WoooW!!!
دمت گرم دکی راست میگیا باید تایم رو فقط برا خود الگوریتم اصلی مینوشتم اوووف ۶-۷ ثانیه فرق بودا اینی که نوشتی صدم ثانیه هم میده مرسییییییییییییییییییی اگه با اون نتایج مقاله رو میفرستادم آبروم میرفت دیگه((= عجب کمک بزرگی کردی ولی اصل همونه ها یعنی تو تناسبشون مشکلی نبودا من دو تا الگوریتم داشتم هر دوشون از اراتستن و اتکین کند ترن البته بعد یک میلیون. مثلا تو یه میلیون برا اتکین شد0.06 ثانیه برا اراتستن1.36 ثانیه برا الگوریتم اولم1.39 برا الگوریتم بهینه شدش 1.32
خیلی مرسی
در کل الگوریتم خودمو که بهینه کردم دیگه تو پنجاه میلیون یه ثانیه بهینه شده بازم خوبه ایشالا کارهای آتی بهترش میکنم اصن ایشالا مقاله بعدی رو باهم یه ژورنال بدیم بیرون
من برم تحقیق ۱ بخونم اصن نمیفهمم چی نوشته

اوووووووف بهزاد داری مقاله میدی؟ خیلی بیپ‌ی! در مورد چی داری مقاله میدی؟ منم مقاله میخوام :(((((

توجه کن که این فقط زمان اجرای الگوریتم ِ و نه زمان چاپ کردن و اینا.

منم نفهمیدم تحقیق یک رو :دی

شلیر یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:51 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com


به‌به! خوشک شلیر! چه خبرا؟

فرزانه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:39 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

دکی من اصلا نمیدونم چرا از برنامه نوشتن خوشم نمیاد .وقتی هم از یه چیز خوشم نمیاد یعنی سخت میفهممش

خب سلیقه‌ی افراد متفاوته! هر کسی از یه چیزی خوشش میاد، نمیشه که همه از یه چیزی خوششون بیاد.
من دبیرستان بودم، ذوق میکردم که برنامه بنویسم اسمم رو بگیره چاپ کنه :دی این از همون اول تو خونم بود، یعنی از بچه‌گی از برنامه‌نویسی خوشم میومد.
تو هم همینطوری، مطمئنا هست چیزی که ازش خوشت بیاد و خودت هم میدونی چیه. نیست؟

بعد یه چیز هست، من خیلی کم دیدم کسی رو که از برنامه‌نویسی خوشش نیاد، به نظرم مشکل از اونجایی ناشی میشه که نمیتونه اون چیزی رو که میخواد بنویسه و گیج میشه و از این گیجی اعصابش خرد میشه و میگه از برنامه‌نویسی خوشم نمیاد. اینطور نیست؟

شلیر یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

ببین دکی جنگ اول به از صلح آخر.مناقشه تو با بهزاد بردار ببر وبلاگ خودش.
آقا حرفت درست ولی چرا اینجا اونم تو وب من ببین خوب دقت کن وب "من" دعوا را میندازین.خب چرا من باس واسطه گری کنم ها؟خوب حقمه شاکی باشم..فردا پس فردا من باس جواب پس بدم...

همونجا شروع شده، همونجا هم باید تموم شه

شلیر دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

دکی راحت باش

مرسی :دی

بهزاد دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

IN THE NAME OF ALLAH
"A New Algorithms For Prime Number Production "

In this article we examine the most important algorithms in prime number production and new algorithms of FTF, NPNG, was introduced. By this algorithm we could add the speed of prime number production. One of the most advantage of speed is using in coding procedures based on primary numbers.
npgng ,ftf male khodame
فقط خدا کنه اکسپبت بگیره
اگه نشد هم نشد یکی دیگه:دی
ایشالا با هم یه ژورنال میدیم بیرون
تو این زمینه
رمز نگاری
یا اصن از بهنام بپرس کلی الگوریتم مسیر یابی هست
کلی تو آنالیز عدددی الگوریتم هست اوووه کلی فکر دارم من فقط فقط و آرامش میخوام
ما برا چی متولد شدیم؟
برا این که اونا رو بهبود بدیم

دمت گرمممممممممممممممم! خیلی باحالی

=))))
البته من متولد شدم جدید مدید بدم بیرون

behzad سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ق.ظ

:دی
خو منم تو هرچی جدید مدید بدی بیرون بهینش میکنم

:)))

بهزاد ولی جدی‌جدی دمت گرم، خیلی حال کردم باهات ؛)

شهرزاد جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:11 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

سلام!
مرسی دکتر، دانلودش کردم انشالا که برای کار ما هم به درد بخوره، راستش پروژه ارشد من شبیه سازی یه رآکتور با نرم افزاره دست خودمه با matlab کار کنم یا visual البته بچه ها میگن بهتره با matlab کار کنم چون یه سری برنامه ها هستن مثلا واسه روش های عددی(رانگ کاتا و...) که آماده توی matlab هست ولی تویvisual باید خودت برنامه شو بنویسی...این به کنار، الانم چندین سری homework باید واسه درس کنترل با simulink انجام میدادم، روی هم جمع شده شهریورم آخرین مهلت تحویلشه اصن یه وعضی!!!
خلاصه داستانی شده داستان ما و این matlab!

سلام.

از خط اول کامنت شما ۲تا نکته میشه برداشت کرد: ۱) شما مرفه بی‌درد هستین چون مک‌بوک دارین (لینوکس که کار نمی‌کنین، طبیعتا مک دارین دیگه :دی) ۲) شما مرفه بی‌درد هستین چون اینترنت با سرعت خیلی بالا دارین که تونستید دانلود کنید :دی

حق با دوستاتونه، برای مراحل تحقیقاتی اصلا نمی‌صرفه که با یه زبان درست و حسابی آدم بنویسه برنامه‌ش رو، ان‌شاالله بعدش که اقتصادی شد طرح‌تون دیگه مجبورید بنویسد :)

خدا صبرتون بده پس! البته پروژه اگه فقط کدنویسی باشه قابل تحمله، ولی اگه بیشتر از اون باشه

میگم تو متلب وقتی حوصله‌تون سر رفت تایپ کنید why یه جواب فلسفی بهتون میده شاد میشید :دی

شهرزاد سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

خود matlab رو که دارم دکتر، آموزش matlab رو دانلود کردم:)))
بعد زدم آخرین صفحه نوشته بود این نسخه مال افراد خیلی مبتدیه واسه کار های حرفه ای تر خیالتون رو راحت کنم که بهتره از help و... خود نرم افزار استفاده کنین، منم بیخیال شدم:دی
جدی جواب فلسفی میده؟ آخ جون برم بخونم یه کم بخندیم! رو pc ندارمش باید برم رو لپ تاپ امتحان کنم!

آهان :))) من فکر کردم نسخه مک‌ش رو دانلود کردین :))

برای آموزش لطفا ببینید: http://goo.gl/k0SMW
۲.۲ گیگ آموزش تصویری متلب :دی البته من فقط لیستش رو دیدم و هنوز دانلودش تموم نشده که ببینم در چه سطحی هست آموزش‌ها، ولی فهرست نشون میده که نسبتا آموزش‌های خوبی هستند :)

البته من نمی‌فهمم چی میگه، زبانم اونقدر قوی نیست. مثلا یه دفه گفتم چرا؟ گفت چون برنامه‌نویس اینطور نوشته :)) خب جواب فلسفیه دیگه :))

شهرزاد پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

ممنون دکتر
۲.۲ گیگ
در مورد اینترنت من چی فکر کردی واقعا؟ این چند روزه هم که دیگه افتضاح تره قبله نمیدونم چرا!!!

:))
بابا یه صبح تا ظهر بذاری دانلود شده تموم شده رفته :))

منم این چند روز اینترنتم خیلی افتضاح شده، باید برم ببینم تو تقویم چه مناسبتیه

محمد پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

من نرم افزارهای متعلق به ایران و کشورهایی که شرکتهای ایرانی (خصوصی یا دولتی) رو تحریم نکردن رو کپی نمیکنم ولی هیچ حساسیتی رو تولیدات کشورهایی که دارو رو علیه مردم ایران تحریم میکنن ندارم، اتفاقا از کپی کردنشون لذت هم میبرم.

اینم یه جور نگرش‌ه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد