نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

جهادی‌ها

 * الحمدالله که این روزها، به جای شعاریون ِ انقلاب، شاهد حضور جهادی‌ها هستیم. خدا رو شکر میکنم که دیگه نباید برای اثبات کارآمدی ِ اصل ِ نظام تلاش کنم۱ و به جای اون بحث‌ها روی موثرترین گزینه هست و البته هر چند شاید میتونست وضع از این بهتر هم باشه۲، ولی الحمدالله باز خوب پیش اومده.

 * رای من تا حالا که برام مشخص‌ه و البته برای خودم هم محفوظ باقی میمونه (و اصلا هم از عنوان و عکس مشخص نیست! :دی). به هر حال ان‌شاالله کسی رئیس‌جمهور ِ این مملکت شه که برای اسلام و ایران موثرترین باشه.


۱. من عموما هر جا رفتم و دیدم کسی نیست از نظام دفاع کنه، میشم کیسه بکس :دی البته ناکارآمدی‌هایی که هست رو رد نمیکنم، ولی ناکارآمدی یک دولت با ناکارآمدی یک نظام تفاوت داره. دولت یک پیاده‌سازی از مجردهایی هست که نظام اون رو ارائه میده. من هنوز به این نظام امید دارم، هنوز هستند مهدی باکری‌ها ؛)
۲. دیگه این روزهای شیرین رو تلخ نکنم! به قول معروف روضه‌ی باز نخونم :دی

پ.ن: یکشنبه امتحان تحقیق ۲ دارم و هنوز نتونستم حتی ۵۰ درصد جزوه رو تموم کنم :/ ان‌شاالله با یه همت جهادی بتونم برم جلو :دی دعام کنید!

نظرات 18 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ


از همه شون بدم میاد
من به موسوی رای میدم
من با این که میدونم غرضی رای نمیاره اما تصمیمم گرفتم

:))

تو تو حزب داریوش جا داری احتمالا :دی با همه مخالفی :دی

مهدی جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

رای ما دکتر ولایتی.

منم بین قالیباف و ولایتی دارم سوئیچ میکنم :دی

خودم جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

اگه میشه بیشتر راهنمایی بفرمایید

در صنایع دستی کاربرد داره :دی

مهدی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام
اینو بخون

http://www.khabaronline.ir/detail/297297/weblog/zibakalam

سلام مهدی جان.

متاسفانه این نوشته درست‌ه و من با حبی که به قالیباف دارم اون رو درست میدونم. البته قالیباف چه بازنده بشه و چه پیروز، به نظر کار درست اینه که بیاد و واقعه‌ی کوی رو اونطور که بوده بگه، همونطور که در سخنرانی ۲ ساعته در جمع بسیجی‌های شریف انجام داد.

شهرزاد یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

شما که می خواستی با اخلاق تصمیم بگیری حتی ایشون هم از اخلاق عبور کردن!
منم می خواستم به ایشون رای بدم ولی بعد مناظره دودل شدم یعنی بهتره بگم تصمیمم عوض شد!

میشه بگید کجا؟ من مناظره‌ی آخر رو ندیدم!

پ.ن: گزینه‌ای باقی میمونه؟ :دی

خودم یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:22 ب.ظ

آخه شما نمی دونید که اوشون سال 88چه بر سر دانشجوهای بیچاره چی اورد
حالا از من گفتن بود
مناظره که چیزی نیس باید عملکردشون رو در سالهای گذشته جستجو کرد
هر کی بهتر حرف بزنه که نمیشه پرزیدنت بشه

مرجع ضمیر اوشون به کی برمیگرده خودم جان؟ اگه چیزی هست که فکر میکنی کمک میکنه به انتخاب صحیح، لطفا بگو.

بهزاد یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

حال میکنیداااا فقط جزوه
ما بدبختای پیام نوری درسای تخصصی باید کل کتاب بخونیم
نمونه شوال 4-5 سال قبل بخونیم
تو نت سرچ کنیم بخونیم
تازه بشیم 11-12

من حاضرم پیام نور باشم، ولی اینجا نباشم! به جان خودم! کتاب‌های پیام‌نور رو همین‌هایی می‌نویسن که هر روز جلوی چشم منن! ای کاش قسمت بشه و ببینی‌شون! :|

پ.ن: ما به ۹ راضی هستیم که مشروط میشیم، مشروط علمی نباشه :|

خودم دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:25 ق.ظ

خودم جان ببخشید من یه سوال فنی داشتم؟
اینکه قالب وبلاگ رو با توجه به درخواست مکرر فری جان تغییر دادم که ارشو اینا داشته باشه
حالا از عکس اون بالا یا هدرش خوشم نمیاد. هر چی دنبال عکسه گشتم پیدا نشد. به هر چی دست میزنم بدجور ناجور بهم میخوره
اگه میشه منو از نگرانی برهانید ممنون میشم

من متوجه مشکل نسبتا نشدم! :|

خودم دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ق.ظ

اول اینکه مرسی ازینکه لینک جواب نظرسنجی رو هم گذاشتین
خیلی جالب بود. خوشمان آمد
دوم اینکه در مورد اوشون نمی تونم حرف بزنم تابلوه دیگه
بعدشم اصلا شاید آشنای شما باشه که بهش رای میدین
اصلا بمن چه. مگه من چیکارم. منو از یه ذره نون نندازید من هنوز جوونم و کلی ارزو دارم تازشم قصد ازدواج ندارم..
ندارم..
ندارم..
نه دروغ گفتم قصدشو دارم

خب سرنوشت یک ملت با آشنا بودن و فلان که ربط نداره!

مرسییییی، ولی من قصد ندارم :))

شهرزاد دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ

سلام

سلام علیکم و رحمه الله :دی

بهزاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

معرفی کتاب: آنالیز عددی خیلللییی جالبه وقت کردی نگاهی بکن
http://www.techmat.vgtu.lt/~inga/Files/Quarteroni-SkaitMetod.pdf

ممنونم بهزاد جان!
الان خونه‌م حجم برا دانلود ندارم :دی

بهزاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

این یکم ابتدایی تره ولی محشره این برا همه خوبه
مخصوصا رشته های برنتمه نویسی و بهینه سازی و اونایی که با متلب کار میکنن چوولا(کلا) رشته های مهندسی
برم بخونم خودم :دی
http://me.yazd.ac.ir/ebrahimi/courses/NumericalMethods/numerical%20methods.%20faires%20%26%20burden.pdf

مرسی مرسی!
رونوشت به سعید اگه اینجا رو میخونه!

خودم سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:52 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به شهرزاد:
یکی از ایرادهایی که به ق. گرفته میشه اینه که میگن این خودش نیست و هر چی مشاورهاش میگن هست، بعید میدونم قضیه به اون ساده‌گی بوده باشه که دیده شده، البته قصد دفاع چشم بسته از ایشون رو ندارم که یک دفه از یک بنده‌خدایی چشم بسته دفاع کردم، الان هم دارم نتیجه‌ش رو می‌بینم! منظور اینکه ۱)همه چیز اون چیزی نیست که می‌بینیم، ۲) من در جریان نیستم!
در این مورد سوال میکنم نتیجه‌ش رو میگم بهتون.

بنده به آقای و. رای نمیدم، چون خلف وعده کرد! قرار بود بر اساس نظرسنجی‌ها و نظر جامعتین دو نفر یه نفع یک نفر برن کنار، ایشون وقتی دید هیچکدوم به نفعش نیست قبول نکرد و زد زیر قرار! (قضیه کنار رفتن به نفع ج. که ایشون و آقای ح. پیش کشیدن که یادتون هست؟ :دی)

من اگه مطمئن شم که ایشون به این شدت بی‌اخلاقی کرده، احتمالا رای سفید میندازم که تاییدی بر نظام باشد و یا با دید به این موارد، از بدترها، بد رو انتخاب میکنم.

شهرزاد این جوابی هست که من از سوال اول من باب «حمله گازانبری به دانشجویان» و سوال دوم من باب «برخورد با آقای ولایتی در مناظره» گرفتم:

۱- قالیباف توی جلسه ی شورای عالی امنیت احساس میکنه که باید خیلی تند برخورد کنه که اینها بترسند، برای همین اونجا میگه که ما فلان میکنیم و میکشیم و بهمان میکنیم، بعد هم مجوز تیر میگیره و میاد بیرون و سریعا به نیروهاش اعلام میکنه که درگیری تمام شد
میپرسند چرا؟ میگه همه ی فتنه همین جا بود و من با این مجوز تیر اینها رو ترسوندم و دیگه خبری نخواهد شد و ادامه میده که ما نباید با دانشجوها برخورد کنیم و اونها بی گناهند و … [۱].

۲- در مورد ولایتی اگر این برداشت بشه که قالیباف بهش گفته زمانی که ما میجنگیدیم تو داشتی قهوه میخوردی خب این حرف بسیار زننده و زشتیه، هیچ کسی توی مملکت ما اینقدر پست نبوده که وقتی رزمنده ها موشک میخوردند بره قهوه بخوره با دشمنان؛ بحث قالیباف اما این بود که متاسفانه درست طرح نشد، گفت شما افتخار میکنی به دیپلماسی زمان جنگت اما این دیپلماسی که تا قهوه خوردن با مقامات کشورهای بزرگ هم پیش رفت به هیچ دردی نمیخوره وقتی که موشک هاشون از روی سر ما برداشته نمیشد. همینطور که الان مذاکرات و دیپلماسی کشور در راستای کم شدن فشار دشمنان بر مردم نبوده و سختیش هنوز هم برای ماست که توی میدون عمل و کار هستیم.

۱. فایل صوتی دو ساعته‌ش در این مورد هست! اگه خواستین بگید ایمیل کنم.

پ.ن: من قصد قانع کردن شما رو ندارم! با نیمچه شناختی که از قالیباف دارم، اوشون رو آدمی دلسوز میدونم، اینکه نمیتونم باور کنم خیلی چیزها در مورد ایشون رو. البته ممکن‌ه یه روز واقعا تصور من اشتباه از کار در بیاد، ولی در حال حاضر اینطور چیزی هنوز پیش نیومده!

بهزاد سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

دکی من یه نظریه دارم
کم بخندیا
ببین تو یه مستندی در ماهواره اسمش قصه ریاضی ه دوشنبه شب ها میده
میگفت عدد موهومی نمیدونستن جاش کجای نموداره یعنی تو خط x نمیدونستن پس اویلر اومد یه خطی عمود کرد شبیه نمودار xوyخودمون و اونو اسمش i گذاشت و عدد موهومی رو نشون داد
نظریه من اینه در اصل فرضیه بگم بهتره
من میگم قضیه یکم زیباتر از ایناس این محور ها کامش اینه که روی کره نشون بدیم از قطب جنوب تا شمال از سمت چپ میتونیم اعداد موهومی رو نشون بدیم
از شمال تا جنوب اعداد حقیقی خودمون
خط استوا هم من اسمش میذارم j که بینهایت موهومی میل میکنه به صفر j
و بینهایت j میل میکنه به صفر اعداد حقیقی
در واقع شکل کاملتری از کره ریمانه که بینهایت اعداد حقیقی رو صابت میکنه شمال کره س یعنی نقطه 1,0,0

-------------------------------------
رو یه موضوعی هم دوس دارم فرضیه ای نظریه ای چیزی بدم
اعداد غیر گویا مث پی و رادیکالی ها و...
دارم روش فکر میکنم چه جوری با چه نمادی با چه خلاقیتی مث اثبات e^i*pi=-1 نشون بدم و درک پذیرترش کنم..
یه دستگاهی چیزی حتما میشه ساخت که بتونه این اعداد و واضح توضیح بده
دوست دارم نظرت بدونم تا حالا فکر کردی بهش یا نه
چی تو ریاضیات کم داریم که با بودنش بشه درک و بالا برد
آخه این پی از کجا اومده؟خدا چجوری خلقش کرده
هدفش از خلق عدد پی چیه؟
یه چیزو ریاضی دانها جا گذاشتن مث اختراع عدد صفر که بعد چندهزار شال هندیها انجام دادن
ما یه عددی یا یه دستگاهی کم داریم برای درک عددی مث پی
اگه بفهمیم عالی میشه ها

واو! :|
بهزاد من این روزهام در هنگ‌ترین حالت ممکن به سر میبرم،‌ به جز پروسس‌های عمومی (مثل نفس‌کشیدن، خوابیدن، آب خوردن و …) هر چیزی اضافه بهم وارد شه میمیرم :دی رعایت کن :))

بهزاد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ب.ظ

:)))) خیلی فرضیهم ضایع بود
--------------------------
دکی اومدم فدورا نصب کنم بوتیبل نداشت بعد من الان لینوکس سوزه ۱۱.۲ نصب کردم
نت نتونستم کانکشن درست کنم همون مودم یه سره کردم نت وصل بشه.
فارسی نداره نمیتونم کاری انجام بدم ولی اینجا تو نظرات خودش فارسی اومده !!!!!
نوشته هاتم معلوم نیس چیزی .تو کدینگ ها و.. هم عوض کردم نشد
تو گوگل نمیتونم سرچ فارسی داشته باشم
اصلا چیزی بلت نیستم
تو میدونی چجوری فارسی نصب کنم رو این؟
یه فونت فارسی داره ببینم دانلود میشه نصب کنه

من از اوپن‌سوزه خوشم نمیاد :دی نمیدونم چرا!

فدورا هم نمیدونم چرا نسخه‌ی بوتیبل نداره، چند وقت پیش تو خوابگاه همین مشکل رو داشتیم :|

اوبونتو دلت رو زد؟ خخخخخ

بهزاد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ب.ظ

ژس فدورا چجوری نصب میکنی؟

اون سی‌دی که من دارم بوتیبل هست! O_o

بهزاد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ب.ظ

راستی اوبونتو دلم نزده
میخواستم اینم سر دربیارم چیه

منم بار اولی که فدورا رو تست کردم هدفم همین بود،
بعد از چند وقت اوبونتو دیگه دلم رو راست‌راستی زد! :))

فکر کنم فدورا ۱۶ رو تست کردم یا ۱۴، خیلی بد بود، هیچ تجربه‌ای باهاش نداشتم! بعد اوبونتو یادم نیست سر چی اینقدر اذیتم کرد که فدورا ۱۷ رو نصب کردم، هنوز هم دارم از همون استفاده میکنم. روی سیستم خونه و لپ‌تاپ‌م هم فقط اون رو دارم! خیلی خوبه به نظرم! (البته همه چی همون‌ه، من تجربه‌م بیشتر شده :دی)

بچه ی روستا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://mazdaghine.mihanblog.com/post/38

می دانی برادر...
میزان اعتماد به نفس بعضی از آقایان شگفت انگیز است...

...

موافقم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد