نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

امتحان تحقیق ۲ با ۱۴ روز تاخیر

 * امشب راه میفتم برم شهر دانشگاه ِ ارشدم. چهارشنبه امتحان تحقیق ۲ دارم و چون معلوم نیست استاد برای امتحان چه تصمیمی میخواد بگیره، لاجرم یک روز زودتر میرم که مشکل احتمالی هم ان‌شاالله نباشه.

 * نتیجه برام مهم نیست، من با توجه به شرایط این روزهام،  تلاشی رو که میتونستم داشته باشم، داشتم، اما امیدوارم که حتی اگه ۲ شدم، شخصیت‌م زیر پای کسی (!!!) له نشه!

نظرات 12 + ارسال نظر
sajad دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:42 ب.ظ

شاید باورت نشه ولی تاحالا تو عمرم اینقدر احساس حقارت نکرده بودم . و چون هیچ غلطی نمیتونم بکنم الان میفهمم آمریکا سی و چندساله چی داره میکشه .

نظرت در مورد سرعت عملکرد اخیرش چیه؟ :)) نمیتونست بدون اینکه پول بلیط بندازه گردن ما همون وقت نتیجه‌ها رو اعلام میکرد؟ :))

یاسمین دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ http://http://sharifipour1371.blogfa.com/

به سلامتی
نه 2 نمیشین قول میدم

بیشتر میشم مسلمن :دی

بهزاد دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ http://behi.fardblog.com

انشاالله
توکل کن به خدا هر چی او بخواد همون بشه

موافقم :)

خودم سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

شما چرا همیشه امتحان دارید؟
اگه من بودم که از درس و دانشگاه بریده میشدم
اگه ارشد همش امتحانه که من سریع برم انصراف بدم والا چه کاریه خو
ادم همش تو موقعیت قرار میگیره
شما 2هم بگیری بازم تاج سری

نه، دانشگاه‌های آدما اینطور نیست، اونا سر موقع مثل آدم امتحان میگیرن تموم میشه میره! اینجا فرق داره خب ؛)

نوچرم :دی

مترسنج سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

برات آرزوی موفقیت نمیکنم!چون موفق هستی!
برات آرزوی دوام امید و انگیزه دارم. موفقیتت پایدار رفیق

شاید هم مثل ماهی‌م که آب رو نمی‌بینه! نمیدونم! :دی

فرزانه سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:22 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

دکتر هلپ می .میخام برای ارشد بخونم ولی هش نیدونم چی میخام اصن گاهی دو دلم برای ریاضی ادامه بدم

فیس‌بوک برات پیام میذارم! اینجا دانشجوی ریاضی رد میشه دلم نمیاد بعضی چیزا رو بگم :دی

TOPAZ چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

انشاءالله امتحانتون خوب داده باشید.
یادش بخیر.یه *عزیزی* همیشه بهم میگفت به نتیجه فکر نکن.فقط تلاشتو کن:|

مرسی!
هععععععععععی!

خودم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

پس چرا برای ما تو فیز لوس توضیح نمیدی؟
چرا همگی این دوره زمونه خسیس شدن
ایشششششششششش

شما اول شماره حساب رو یادداشت کن تا بعد با هم صحبت کنیم :دی

مـیـنـای فــردوس پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ http://private-sunset.blogsky.com

سلام.

چند باری پیش از این اومده بودم وبلاگ‌تون. خوش‌مان هم آمد، اما نمی‌دونم چرا سکوت اختیار کردم.

جالب می‌نویسید. همیشه آپدیت باشید. همه جوره.

توی امتحان نیز هم موفق باشید.

سلام.

امیدوارم از این به بعد به این حقیر منت دونستن نظراتتون رو اعطا بفرمائید.


ممنونم! نظر لطف شماست!
مرسی.

خودم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:40 ب.ظ

شماره حساب شما آیا نوشته شده یا در جای دیگرست

شما شماره‌ی روی کارت‌تون و رمز دوم و CVV2 رو برای بنده ارسال بفرمائید :دی

مهربون پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ

دکتر امتحان چطور بود؟

میگم غیر منم دانشجوی فوق ریاضی از اینجا رد میشه؟ (آخه این چه حرفیه؟ واضح گفتی که ریاضی خوب نیست واسه ادامه تحصیل)

امتحان خودش که خوب بود :دی

دس شوما درد نکنه! حتی دانشجوی دکترا و دکترا تمام اینجا حضور دارن، به نفهمیت من نگاه نکنین، مخاطب‌های تاپی دارم ^_^

مهربون جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ق.ظ

این چه حرفیه که میزنید؟!!!!

منظورم اینه که فک کنم من هستم که تمامی کامنتارو دقیق میخونم.(نمیدونم شاید اشتباه میکنم)
ولی منظورم دقیقا همین بود نه اینکه کس دیگه ای ریاضی نباشه. معذرت میخوام اگه بد نوشتم

ای بابا! گفتم بخندیم خب :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد