نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

یا صبر

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

یعنی این نکته من با تمام وجودم حس کردم واقعا قبول کردم چون بزرگترین اتفاق زندگیم ندونستم چی کار کنم فقط صبر کردم نتیجه ش رو هم دیدم
------------
تمام خیر در نگه داشتن خود است.امام سجاد
شبیه صبر دیگه؟

میگن زمان حلال هر مشکلی‌ه. به نظر جناب تورینگ، با زمان مناسب، برای هر مسئله میشه یک جواب پیدا کرد.

به نظر من میشه گفت معادلن ؛)

غریبه ی آشنا جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ب.ظ

پست بعدی در مورد نلسون ماندلاست :دی

دیدی چی شد؟ نلسون فوت شد و من وقت نکردم پست بدم در موردش! :دی

مهربون شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ق.ظ

روز دانشجو مبارک
:)

دس شوما درد نکنه :دی

حسین سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

حرف ماندلا شد. نمیدونم چرا از ریخت این بشر خوشم نمیومد! کلا با آزادی مخالفم!!

:))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد