نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ملت ِ همیشه با عمه

 * اتفاقاتی که بعد از مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام‌جهانی فوتبال در پیج مسی و لیما افتاد، نشون داد که هم مسلمونی‌مون و هم روشنفکری‌مون، فقط به درد چس‌کلاس‌های مراسم‌هامون میخوره.


پ.ن ۱: به نظرم امن‌ترین جاها تو این دیوونه‌خونه‌ی بزرگ، تیمارستان‌هان!

پ.ن ۲: این روزا، اینترنت خوابگاه به درد شستن سنگ قبر عمه‌ی اون کسی که فیلترینگ رو داد دست این دیاییث هم نمیخوره، کلا همه‌چی‌مون به همه‌چی‌مون میاد! دانشجویی که من باشم و اینترنتی که این باشه! کلا عرض می‌کنم، شما به دل نگیر!

پ.ن ۳: ….

پ.ن ۴: ترم ِ لعنتی داره تموم میشه و بدتر از اون نتیجه‌های لعنتی‌ای هستن که این ترم ِ لعنتی داشته! :دی

نظرات 17 + ارسال نظر
غریبه ی آشنا یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

عجبا! شما چرا انقدر جوش میزنی؟
دانشجویی که تو باشی؟ منظورت چیه؟ خودت رو دست کم گرفتی؟ به نظرم خیلی هم دانشجویی خوبی هستی جدی میگم! فقط نمیدونم چرا هیچوقت حس فکر کردن در مورد موضوعات مرتبط با رشتت رو نداری :دی
کل ترم رو میشینی پست میدی در مورد 11 و 12 و13 و ... سپتامبر بعد میگی نتیجه لعنتی؟ :دی
بشین یکم ریاضی بخون پست ریاضی بزن درست میشی!
_____
پاورقی:
خدا میدونه میخوای چی بگی در جواب این کامنت :دی دی دی

ای بابا که! :دی
چقد شما من رو تحویل میگیری :دی

بهزاد یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

پ.ن 4 خیلی باحال اومدی
پ.ن 3:کلا سرعت اینترنت کم شده از دانلود 300 رسیده به 40!!
دیاییث یعنی گدا گشنه ها دیگه آره؟
اون پیج مسی خوندم از غصه سر درد گرفتم!دلم میخواست مرده بودم و این روزای مردمم نمیدیدم ازون بدترش این بود که بعضی ها از ایرانیها اومدن بودن به خود ایرانیهایی که فحش داده بودن هم فحش داده بودن!!!!
من موندم خلخال دراوردن از پای زن یهودی بدتره یا این کار ما ایرانیا!!
جالب اینجاس همه مسی رو دوست دارن و این حرفا رو میزنن
مث یه کرم پروانه شدیم که فقط داریم از برگا تغیه میکنیم روز بروز فربه تر میشیم ودرخت رو میخوشکونیم کی میخوایم پروانه بشیم!؟نه از اسلام مسلمون بودن یاد گرفتیم نه از ایرانی بودنمون منش و معرفت ایرانی رو یاد گرفتیم
همه مشکل داریما فک نکنیم ما برتریم و حالیمونه بقیه نه!
خود من از همه بدتر
حداقل کاری که میشه کرد اینه من از خودم شروع کنم آدم شم

دیاثیث جمع مکسر دیوث‌ه

فرهنگ نداریم که مشکل داشته باشه lol :))

دونده طوفانی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام
اره! منم متاسفم... اره...
میفهمم

خیلی عصبانی و مایوس به نظر میاین. مراقب خودتون باشین.
الا بذکر الله تطمئن القلوب
و من یتق الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب

سلام!
حاجی دونده، چه خبرا قربان؟ کم‌پیدا؟

از دست خودم عصبانی‌م، دارم سرمایه عمرم رو میریزم تو جوب :| با ذکر و اینا هم درست نمیشه، باید آدم شد :|

مجید دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:53 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

سلام.
ربط عکسو به متن نفهمیدم ولی برای منی که همین 5 دقیقه پیش داشتم دکمه چرخان ماوس رو چسب کاری میکردم، دیدن این عکس خیلی جالب بود.
اعتراف می کنم اومدم تو وبلاگت دکمه چرخان ماوس رو امتحان کنم.

کامنت با ربط:
اگه دقت کنی میبینی که چقدر همه ی ترما لعنتیـــَـن :)

شاید میخواستم بگم روشنفکری‌ها و مسلمونی‌های اینترنتی‌مون، دوزار -دو هزار؟ یا چی؟ :دی- هم نمی‌ارزن!

ایول :))

پ.ن:
خسته شدم مجید!
چه کنم؟
نمیشه یه مدت مـُرد؟

شهرزاد دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:56 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com

کلا اعصاب نداری دکتر! ;)

پناه بر خدا، پ.ن ۳ که تبدیلش کردم به … این بود: «کلا اعصاب ندارم!» :)))) شما ننوشته میخونی؟ :))

خودمم که سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام عمودکتر خودم که
انقد گفتی این لعنتی اون لعنتی خودم بترسه که
چه بی حوصله بودی که
خودم غمگین شدم که
پست مهربون تر بذاره که
من و چغا خوشحال بشیم که
راستی شما تو خوابگاهت تلویزیون داری که؟یا اونم مثه اینترنتته که؟
شما فارغ از محدوده سنیت چغا دوس نداری که؟
اگه نه نصف عمرت بر باد فنا بود که

ای بابا که! :دی
چغا کیه که؟ :دی
آره، دوستم از این آنتا داره، چطور که؟ :دی

بهزاد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:44 ب.ظ

من فکر میکردم دیوث یعنی دریوز !!!
دهخدا اینو نوشته
دیوث . [ دَی ْ یو ] (ع ص ) قواد. دیبوب . آنکه مردان را بر زن خود وارد کند. آنکه درباره ٔ زن خود حسادت و غیرت نداشته باشد. این واژه از زبان سریانی است و معرب شده است . (از تاج العروس ). کسی که درباره ٔ زن خود غیرت نداشته باشد. پزوند.دراره و دنگل . (ناظم الاطباء). قرطبان . کلتبان . قندع . (منتهی الارب ). مرد بی غیرت . (مقدمه ٔ لغت میرسید شریف جرجانی ). قواد. (قاموس فیروزآبادی ). بی غیرت و بی حمیت و در رساله ٔ معربات نوشته که این معرب است در اصل دیوث بتخفیف تحتانی و تاء فوقانی بود و بعضی نوشته اند که دیوث بمعنی کسی که زن خود را بدیگران دهد. (غیاث ) (آنندراج ). بی رشک . (تفلیسی ) (مهذب الاسماء) (زمخشری ) (دهار). بی ننگ . (دهار). بنابگفته ٔ جوالیقی این کلمه عبری و یا سریانی است . (المعرب جوالیقی ص 155). زن جلب . قرمساق . جاکش . زن بمزد. قرنان . ممانی . کشخان . معرس . قواد بر عیال خود و بر اهل خود. بی رشک . بچشم خودبین . شاخدار. بی عار. (یادداشت مؤلف ) :
چون سبب کردی کشیدی سوی خویش
مثل آن را پس تو دیوثی ز پیش .
-------------------------------------------------
:|

:|

مترسنج سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

:)
خوشم میاد هیچوقت عوض نمیشی!!
همیشه خودتی!
مثل خودم!!!!
پست خیلی باحالی بود20

هاها! :))
مخلصم رئیس! ؛)

شهرزاد سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ

قضیه همون آدما که ناگفته های آدم رو هم می فهمند ;)
دکتر این عکسه رو دیدی؟
http://cdn.teckler.com/images/___/3b3c1bb263f4062b12363750d8db5a3e.jpg

خعلی باحاله! نمیدونم چرا اینو دیدم یادت افتادم :))

:)

اوه! چقد آدم حسابی :))
چه تصور خوبی از من دارین شما! :دی

غریبه ی آشنا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

حقیقتا تقصیر ما نیست.حریف ما خیلی قوی هست.ما ناجور دچار حمله ی فرهنگی شدیم داریم بد هم ضربه میخوریم.این حقیقته کشورهای مقابل ما پیشرفت زیادی کردن و چون قدرت دارن ما رو منزوی و آسیب پذیر کردن.ما رو محدود کردن و هر چیزی به افکار جامعه تزریق میکنن و جامعه هم تحت کنترل شده.
میدونی چیه؟ هر نظری هم هر کسی در مورد این جامعه بده توسط خود همین جامعه زیر سوال میره و این باعث شده همه خفه بشن.
داخل کتاب مقدس مسیحی ها نوشته :
John 10:14
"I am the good shepherd; I know my sheep and my sheep know me--
"
به این خوب توجه کنید خوب خوب خوب.

Ezekiel 34:2
"Son of man, prophesy against the shepherds of Israel; prophesy and say to them: 'This is what the Sovereign LORD says: Woe to you shepherds of Israel who only take care of yourselves! Should not shepherds take care of the flock?

به نظر شما اینا میتونن معنایی بدن در مورد جامعه؟
جامعه ما گوسفنده هست یا نه چوپانه؟هر کدوم رو باور داری بگو چرا؟
کتاب مقدسشون داره بهشون چی میگه؟
_____________________________________
چند تا سوال از همه کسایی که این کامنت رو میخونن:
آیا قرآن خواندید؟
_____________________________________

شاید بگید سوال های بعدی پس چی میشه؟بله، درست فهمیدید اون سوال ها همون سوالهایی هستند که بعد خوندن قرآن از خودتون میپرسید.سوال اول ذات چند تا سوالی هست که پرسیده میشه.


زیاد حرف زدم؛نمیدونم خوشآیند بود یا نه، اصلا نمیدونم چه حسی نسبت به سوال های من پیدا کردید،من مهارت پایینی در انتقال دادن افکار خودم در متن دارم.

غریبه ی آشنا ./

نظر سنگینی بود خب!

پس نقش فرهنگ‌سازی‌هایی که باید می‌شد و نشد چی میشه؟ به نظرت، همه‌ی تقصیر متوجه بیرون‌ه؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:01 ب.ظ

اینو تو یه وبلگی خوندم

شیطنت را فراموش نکنید

حتی اگر فیلسوف ترین فرد در زندگیتان هستید

کودک درونتان دلش میگیرد گاهی......

چغا یه شخصیت کارتونیه که آخر همه جملاتش _که _داره!
--------------------------------
به غریبه آشنا
به قول دکتر سنگین بود.بله
گوسفند یا چوپانشو نمیدونم.متخصصین لطفا تفهیم کنید اما یه چیزی رو خوب میدونم با حلوا حلوا گفتی دهن شیرین نمیشه!

یه معلم فیزیک داشتیم _خدا حفظش کنه_ میگفت وقتی درخت سیب میکارید انتظار برداشت گلابی نداشته باشید اگه میخواید سیب رو عوض کنید باید از ریشه نهالو عوض کرد نمیشه سیبو کند جاش گلابی چسبوند.


اگه ما میخوایم تغییر کنیم باید از یه جایی شروع کنیم که ریشه باشه بیس کار باشه اینکه میگم شروع بر میگرده به همون حلوا حلوا

عمو دکتر
به نظر خود جنابعالیم این من و شماییم که فرهنگ رو میسازیم
اما انگار همه منتظرن یکی بیاد براشون یه فرهنگ درست کنه و تقدیم بکنه
تغییر همیشه سخت بوده و کلی نیروی مزاحم سر راهش وجود داشته
اگه هرکس به اندازه خودش سعی کنه تغییر بکنه و اونقدری بفهمه و با شعور باشه که کسی نتونه شعورش رو نادیده بگیره فک کنم بتونیم یه جامعه درست ودرمون درست کنیم

بازم به قول معلمم
با تلاش به امید روزهای بهتر

من هیچ وقت نفهمیدم چطور باید باشم که «با شعور باشه که کسی نتونه شعورش رو نادیده بگیره» :)) جدی میگم! همیشه آدمایی هستن که فکر میکنن از همه بیشتر حالی‌شونه و منم چون حس و حال بحث کردن باهاشون ندارم، میگم باشه! تو راست میگی :دی

غریبه ی آشنا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

نه به هیچ وجه همه چیز تقصیر بیرون نیست!
اما (!) وقتی انرژی فعال سازی برای بیدار شدن ملت وجود نداره نمیتونیم کاری کنیم! وقتی مانع وجود داره نمیتونیم کاری کنیم!
ما داریم توی خلا کبریت میزنیم تا کبریت روشن کنیم.

یه دوره رژیم (:دی) تحت لوای هر چی اومد گفت بچه زیاد بچه زیاد! ملت شروع کردن جمعیت رو بالا بردن، باز یه مدت اومد گفت بسه! فلان امان! ملت تبدیل شدن به خانواده‌های ۲ تا ۳ نفره، باز شروع کرده بچه بیشتر! زندگی شادتر! :دی
چه بخوایم و چه نخوایم، نمیشه تاثیر مدیا رو ندیده گرفت! جسارتا اکثرا مردم گوسفندهایی هستند، اسیر دست رسانه! بگو خب! :دی

غریبه ی آشنا چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

راستی این اسم وبلاگت یعنی چی؟
پر پات ؟ اگه نصف فارسی نصف انگلیسی باشه میشه قابلمه پر :دی
بعد گفتم شاید میخواستی بزاری prophet (پیامبر) گفتی بزار اسم خفن تر و مشکوکتر بشه گذاشتی porpot !
در هر صورت اسم وبلاگت یعنی چی؟

پُر یعنی زیاد، پُت یعنی مو :))
نمیدونم چرا گذاشتم! :))

غریبه ی آشنا پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ

حقیقت همینه که گفتی : "نمیشه تاثیر مدیا رو ندیده گرفت"
ولی واقعا باید چی کرد؟ کی باید بالاخره اینا رو تغییر بده؟
کبریت کی روشن میشه؟ میترسم چوب آخرین کبریت هم بشکنه برای همیشه کبریت تموم کنیم...
این یعنی نامردی! علوم ما رو بردن ، دانشمندای ما رو بردن حالا اومدن میگن جهان سومید! نفهمید! پیشرفت نکرده اید!
محکوم به تحریمید! تروریست هستید! برید بمیرید!
میرن میشینن تو کنفرانس های خصوصیشون مشروبشون رو میخورن 6 ساعت بعدش یه قسمت از زمین میره رو هوا!
این یعنی نامردی،زور - جلوی این موضوع رو نمیتونیم بگیریم.
باید به امید این جمله باشیم: "فواره چو اوج گیرد سر نگون گردد!"
__________________________
ما شکست میخوریم چون محکوم به شکست هستیم!
ایمان ما ظاهریه! همه چیز تظاهر!
قضیه اسلام نیست قضیه مسیحیت و یهودیت نیست
کسی که باور داره پیروز میشه(نظر شخصی نیست،این داخل کتاب هایی که در مورد تمام حکومت ها،تمدنها،انسانها نوشته شده صادقه)
مهم نیست به چی باور داری! ولی با تمام وجود بهش باور داری. به سنگ هم باور داشته باشی باز هم پیروز میدان تویی.
___________________________
شاید باورت نشه، ولی برای مثال اون شخص نوعی که میره داخل اکانت فیس بوکش و وقت هدر میده در واقع این یه ضرر به کشوره! اون جوون به جای اینکه این کار رو بکنه میتونست یه گام مفید به جلو برای کشور برداره!
ملت همه تو فیس بوک هستن آماده ی چرت و پرت گفتن به مسی و ... (مسی خر کیه آخه رفتین بی فرهنگ بازی در آوردین؟) یعنی فحشه مسی بیاد ایرانیها رو مسخره کنه.
با عذر خواهی از همه ی دوستان
غریبه ی آشنا ./

بببین من ترجیح میدم بحث دو شقه شه تا روشن‌تر بشه بحث کرد، اول اینکه این فرهنگ چقدر بستگی به مردم داره و دوم اینکه حکومت در تغییر این فرهنگ چقدر میتونه نقش داشته باشه.

مورد دوم که همونطور که خودت هم تائید کردی، از این طرف خیلی کم‌کاری شده و یا به عبارت بهتر کار نشده. و اما در مورد اول، من معتقد به خوداصلاح‌گری جامعه هستم: «نسل به نسل، نسبت به چیزی که قبل بودن بهتر میشن.». این فرآیند هم مطمئنا خوب میشه، ولی وقتی که خوب شد، آیا دیر نشده؟

کوثرم پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

خب دکتر جون
میای میگی نسل به نسل بهتر شدن خب برادر من یه لحظه چشماتو ببند آدمایی که دورو برتن دوستات رییس دانشگاه کل دانشجو های کشور
ببین چند نفر اهل تلاش و ضد تنبلی میبینی؟
انگار اهمال کاری شده ویژگی جامعه مون
همه میگیم حالا فردا انجامش میدیم بمونه پس فردا باشه حالا از شنبه.....

خدا نکنه کار اداری داشته باشه آدم دیگه واویلاس!

خب بیایید با هم یه حرکتی رو شروع کنیم.تغییر کنیم
هرکی به سهم خودش
از کارای کوچک و البته آروم آروم
شاید بشه تو فضای مجازی یه حرکت واقعی انجام داد در راستای فرهنگ سازی
بازم میگم با حلوا حلوا کردن......باید تلاش کرد

نسلی که هست رو با نسل قبل مقایسه کنید،
توسعه امکانات، گسترش ابزارهای ارتباط جمعی، راه‌های پیدا کردن یک زندگی و امثالهم رو در نظر بگیرید و با این دید مقایسه کنید. بهتر نشدن؟
البته من خودم یک جو خسته رو در متن جامعه می‌بینم و نمیخوام اون رو لاپوشونی کنم، به خوبی هم میشه ریشه‌هاش رو پیدا کرد، ولی برای مقایسه باید شرایط یکسان باشن.

من همچنان معتقدم که با گذر زمان، نسل‌ها بهتر میشن!

پ.ن ۱: البته شما حق داشتید که بپرسید: «بهتر یعنی چی؟».
پ.ن ۲: اصلا ایده‌ی اساسی ماشین تورینگ همینه :)).

غریبه ی آشنا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

نقش اصلی رو مردم بازی میکنن اما وقتی مردم رو تحت کنترل دارن ... بزار یه مثال ساده بزنم: به یه معتاد میگی آقا کاری رو که میکنی نکن اون معتاد دوست داره اون کار رو نکنه و در حقیقت هم میدونه داره کار بدی میکنه از طرفی نمیتونه جلوگیری کنه!(فرق دوست داشتن و به وقوع پیوستنه)
خیلی از افراد جامعه این رسانه رو خط مش زندگی خودشون قرار دادن بدون اینکه خودشون بدونن! ازشون بپرسی میگن نه اصلا ما این مزخرفات رو قبول نداریم اما در ته مغزشون تاثیر پذیرفتن، شما خودت بهتر میدونی کسانی که داخل رسانه کار میکنن دقیقترین آنالیز رفتاری،فکری و ... از مخاطب های خودشون انجام میدن.یعنی اونا کیلویی نمیان این کار ها رو نمیکنن اما ملت ما فکر میکنن همه مثله خودشون ساده هستن!!!

ای کاش جامعه ماشین تورینگ بود(از ماشین تورینگ ... تره!)

به نظرت چه باید کرد که مطمئن باشیم فرهنگ با اون در یک مسیر درست اصلاح میشه؟ درست رو چی تعریف می‌کنیم اصلا؟

هاها :)))

سید +ع شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ http://RAHAEIPOINT.BLOGFA.COM

من خراب ایی عکسی هستم که گذاشتی...
عکست همه چیو داره میگه

مخلصم! :-{

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد