نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

میانترم هشت دی

 * یکشنبه، ۸ دی، میانترم حل عددی معادلات انتگرال دارم. دارم کم و بیش میخونم، ولی خوندنش به دلم نمی‌چسبه، بعضی چیزا هستن که نمیتونم اثبات‌شون کنم، خیلی چیزا یادم میرن، نمیتونم بین اونچه یاد می‌گیرم، رابطه‌ی منطقی برقرار کنم و خلاصه در برزخی هستم که خودم برا خودم ساختم.

 * تنها چیزی که امید ِ این درسم هست، اینه که معادلات انتگرال، به صورت مستقیم در پردازش تصویر کاربرد دارن و من اگه بتونم این چیزا رو درک کنم، یحتمل میتونم اون مقاله‌ای که کنار گذاشتم رو بفهمم.


پ.ن: یک سخن تلخ اما لازم خدمت ِ دوستان ِ آشنایی که بنده رو به تازگی در این دنیای مجازی، با هویت واقعی یافتند! ممنونم که این حقیر رو مورد لطف خودتون قرار دادین، من قصد نگران کردن کسی رو ندارم و اینجا صرفا یک دیوار هست، برای ثبت روزهام تا در آینده فراموش نشن. اجازه بدین، این تار ِ تنیده، برام همنچنان یک جای دنج باقی بمونه. دوباره از حضورتون عذر میخوام به خاطر جسارتم.

نظرات 8 + ارسال نظر
نهال پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:39 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

هیچ وقت مجازیمو با واقعیم قاطی نکردم !
اگه اینطور بشه اینجا باید لال و صم و بکم بشینم ،مث دنیای واقعی !

من نمیخوام قاطی کنم، بعضا قاطی میکنن! البته دلم میخواد دایرکت کنم، در بدترین حالت مگه میخواد چی بشه؟

پ.ن: خیلی وقت بود نبودی!

بهزاد جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ

ایشالا میفهمی
کلا وقتی بفهمی نمیفهمی آغازییه برای فهمیدن اون چیزی که بقیه فکر میکنن فهمیدن

:)

ندا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ http://lore.blogsky.com

ارززو موفقیت داریم

مچکرم! :)

غریبه ی آشنا جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

از چه کتابی میخونین حل عددی معادلات دیفرانسیل رو؟
_________
من ناجور روی توابع چند متغیره گیر کردم! انگار تصور درستی از خیلی از چیزهای پایه ندارم!
باید برم هندسه تحلیلی رو از دوباره استارت بزنم :دی
پیشنهادی چیزی داری بگو میشنوم :دی

دیفرانسیل رو از روی لمبرت می‌خونیم، انتگرال رو از روی اسمیتیس و دلوس.
ـــــــــــــــــــــ
من هیچی بلد نیستم که بخوام گیر کنم :)))

دکتر همساده جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام دکتر جان.
بح بح. حل عددی معادلات انتگرال. معادلات فردهلم، ولترا و...
حیف که من این درسو نگذروندم. البته به عنوان یه مطالعه جانبی قصد دارم یه دور کامل بخونمش.
برات آرزوی موفقیت میکنم.

سلام دکتر!
اگه آدم بفهم‌ه و یادش بمونه، انصافا درس خیلی قشنگی‌ه! :دی

sajad جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 ب.ظ

من چون 9 دی روز بصیرته و از اونجایی که جز عوام بی بصیرت بحساب میام احتمالا این میانترم رو خراب میکنم.

همیشه یه دسته هستن که میخوان خاص باشن و مهم نیست خاص بودن‌شون به چه شکلی باشه، فقط از عموم مردم که جدا باشن براشون کافی‌ه :)) این کامنت‌ت من رو یاد اون دسته انداخت!

مترسنج شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:07 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سلام مجدددد!
والا منم نمیدونم چطور به بعضی دوستان برسونم که دنج بودن بلاگ چقد ارزشمنده...
راستش دکتر ااونقد بلاگ عوض کردم که به خودم هم مشکوک شدم!


کاش از نو متولد شدن در محیط واقعی هم به همین سادگی بود.
(یه جورایی قضیش شده مث فیلم تقلید شده "چپ دست ")

سلام رئیس!
داشتم فکر میکردم چرا برامون مهم‌ه؟ چرا برا خودمون زندگی نمی‌کنیم؟ دلیلش چی میتونه باشه؟

فیلم‌ش رو ندیدم. قشنگه؟

مترسنج یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:43 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

والا فیلمش به کلاس شما نمیخوره! (شان شما فیلمای اسکار ه!)
یه تقلیده از فیلم اونور آبی بنام"«۵۰ قرار اول"!
از نو متولد شدن رو یه جورایی توش میشه دید...

من تعداد فیلم‌هایی که دیدم فکر نکنم از تعداد انگشتان دست فراتر بره، عوضش بسامدش بالا بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد