نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

پایان‌ترم معادلات انتگرال - ۱

 * دوشنبه پایان‌ترم معادلات انتگرال دارم، حدودا یک دور جزوه رو تموم کردم، ولی خیلی گیر دارم، گیرهای خیلی کوچیک که با پیشنهادهای ذهنی، هرکدوم‌شون میتونن تبدیل به یه سیاهچال فکری شن. این گیرها همون‌هایی هستن که سر کلاس با سوال پرسیدن باید رفع میشدند و نشدند، به هر حال بگذریم، در رفته از شماره دردام! :دی

 * یه ۱ گذاشتم کنار عنوان که اگه دوباره مجبور شدم این درس رو بردارم، عنوان‌ها تکراری نباشن. ؛)

نظرات 17 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

کاش من هم یکی از همین 1 ها می‌زاشتم کنار عنوان پایان ترم کوانتوم مکانیکم

حسرت نداره که! بیفت و بذار :))

بهزاد پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

قبولی

مرسی :)

sajad پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

داداش توکل کن بخدا ایشالا که نمره خوبی میگیری
اصلا فکرای الکی رو بریز دور
مطمئنم با نمره خوب پاسش میکنی

توکل به خدا :)
ممنونم سجاد جان.

مهربون پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام. خوبید؟
تغییر گرایش دادی شما؟

این حیوون کوچولو چیه؟ چقد خوشکله. خیـــــلی نازه. کاش منم یه دونه داشتم :)

راستی تولدتون مبارک

انشالله امتحانتون هم خوب شید

سلام! ممنونم!
بله خب! از شر اون استاد عزیزمون فرار کردیم ناچارا :))

ممنونم! :)

خودم پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ب.ظ

خیلی * باکلاسه
ابهت زیادی داره
ترم بعد که عین بلبل جواب بدی، استاد فکر میکنه که دیگه استادی
البته من تو این زمینه تجربه ای ندارم

فقط هم همین استاد ارائه میده :)))

تولدانه جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ http://tavalodane.blogsky.com

تولدت مبارک
با آرزوی بهترین ها

ممنون تولدانه جان! :)

بهزاد جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:27 ق.ظ

تولدته؟
تولدت مبارک میثم جان
ایشالا سال دیگه تو همچین روزی درحال .... با ..... باشی
جای خالی رو با خلاقیت خودت پر کن که بشه بهترین آرزو

مرسی بهزاد جان!
در حال کد زدن با پایتون =)))

خودم جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

تولدت مبارک باشه
ان شالا عمری با عزت داشته باشی
من جای خالی رو پر کنم؟

ممنونم :)

پر کن! :))

sajad جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

پیرشدی و کسی بهت نگفت بابا
زن بگیر دیگه لامصب چی میخوای از این دنیا
شیرینی تولدت رو که نمیدی. لااقل بزار شام عروسی رو بخوریم.

ببین کی داره چی میگه :))
آقا ما به امید رقصیدن تو عروسی شما فعلا نرفتیم خارج مثلا :))

sajad شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

من اصلا تو عروسیم از این حرکات ناشایست ندارم از حالا هم با حاج منصور ارضی صحبت کردم که بیاد تو مراسم من چندتا مولودی نسبتا شاد بخونه بعدش رو منبر آرزوی مرگ یه سری از مسئولین رو بکنه که حضار به فیض برسن در آخر مراسم هم احتمالا راهپیمایی خودجوش در حمایت از حاج محمود کریمی داریم که ایشالا توطئه استکبار خنثی بشه.

به جای اینکارا بگیم علی -همون حاج‌آقای مسئول نهاد و فلان :))- بیاد، تنهایی همه‌ی اینایی که گفتی هست :))

sajad شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

اینکه آمارشو درآوردم فهمیدم هرچی گفته خالی بسته. هیچ مسئولیتی هم در نهاد و فلان نداره.
من فقط کارم با حاج منصور راه میفته و بس.

حاج محمود رو هم به عنوان محافظ بیاریم پس :))

بهزاد یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام
میثم این سوال هرچی فکر میکنم نمیتونم حل کنم:(
http://s5.picofile.com/file/8109733684/DSC_0334.jpg
جوابش دارم ولی راه حل ندارم
هر کی میتونه حلش کنه کمک کنه اگه راه حل سریعتر و کنکوری باشه چه بهتر

سلام،
حجم فایل بالاست نمیتونم بازش کنم!

خودم یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

راس میگن دوستان
شما چرا عروسی نمیکنید که ما از دستتان راحت بشیم

من باید دامادی کنم خب! :))

بهزاد دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

حجمش کم کردم ببین باز میشه

فکر کنم یکی از دوستان سوال رو دیده بود و حل کرده بود، بهم داد حلش رو میذارم برات.

حسین دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام میثم
اینو گذاشتم پشت زمینه کامپیوترم http://img7.irna.ir/1392/13921030/2626036/n2626036-3727878.jpg
دلگیره. نه؟!
لینکش اینه. http://www.irna.ir/fa/Photo/2626036/%D8%B9%DA%A9%D8%B3/%D8%AA%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%82_%D8%BA%D9%86%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C_20_%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF_%D8%AF%D8%B1_%D9%86%D8%B7%D9%86%D8%B2

الان ناراحتم.
دلم میسوزه برای شهدای هسته ای که فقط ازشون دم میزنیم.

سلام،
من دلم برای همه‌ی شهدا میسوزه که فقط ازشون دم می‌زنیم.

پ.ن: http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=24963

مترسنج دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:32 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سلام دکتر
بچه ها راس میگن؟تولدته؟
مبارکه.انشاله به پای هم پیرشین...
امثال ماها محکوم به سفر بین سیاهچاله هاییم.سخت نگیر

سلام رئیس،
حالا یه حرفایی که شده :دی

ممنونم رئیس!

موافقم! اصلا من خودم کم‌کم دارم تبدیل به سیاهچاله میشم!

خودم سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

هااااااااا میخاستم امتحان کنم ببینم آیا حواستان جمع است یا نه؟
ولی میبینم که نه اوضاع روبراهه
ولی به نظرم فعلا زوده واس ازدواج

احسنت!

چن سالگی مثلا؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد