نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تخته سیاه

 * این فیلم رو که اینجا دانلود شده بود رو دیدم و الان گذاشتم که این دانلود شه. فیلم قبلی کیفیت نداشت، این دفه گذاشتم اون فرمت wmv دانلود شه که البته حجمش هم بیشتر خواهد بود.

 * من خیلی از حرف‌هایی که استاد میزد رو نفهمیدم (انگلیسیم گفتم که در چه حده) ولی بعضی نکات این فیلم برا من جالب بود. اول چه کلاس باحالی دارن اینا!، اندازه کل دانشگاه ماست :)) بعد اینکه تو این کلاس از تخته سیاه و گچ استفاده میشه، خیلی حال میده، سوم اینکه استاد چقدر راحت درس میده و خیلی خودش رو مکلف نمیدونه به ادا و اطفار. چهارم اینکه چقدر این دانشجوا آرومن :دی پنجم اینکه چقدر خوبه که استاد مثال‌های جالبی بلده.

 * استادی که درس میده پروفسور گیلبرت استرانگ، ۷۶ ساله، لیسانس از دانشگاه MIT، فوق‌لیسانس از دانشگاه آکسفورد و دکترا از بنیاد علوم دانشگاه کالیفورنیاست. ۸تا کتاب تا حالا نوشته و ۱۳ بار هم جایزه‌های مختلف رو گرفته. الان علاوه بر استادی، عضو شورای بین‌المللی ریاضیات صنعتی و کاربردی و صاحب کرسی در بنیاد بین‌المللی علومه. آمریکایی هم هست و اینکه چندتا از ویدئوهای درسی ایشون رو می‌تونید اینجا ببینید.

نظرات 1 + ارسال نظر
ramen جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://pcc2010.mihanblog.com

سلام و خسته نباشید ، در مورد تبادل لینک مزاحم شدم - اگر مایل هستید لینک منو با عنوان عمومی در وبلاگ خود لینک کنید و به من اطلاع بدین که شما رو لینک کنم ، تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد