نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

انجامیه

 * این وظیفه‌هایی که اینجا مشخص شد رو انجام دادم (: بعد الان دیگه فکر نکنم کار کامپیوتری داشته باشم که انجام نداده باشم.

 * کتاب‌هایی هم که لازم داشتم گذاشتم تو کوله تا فردا آماده باشه + دیوان حافظم + کلید خونه‌م + چرک‌نویس‌هایی که تو راه خونه که از مشهد میومدم از یه ساندویچی خریدم ((:

 * الان همه‌چی آرومه، من چقدر خوشحالمه دقیقن :دی بعد الان مامانم گفت که برم آشغالا رو بذارم سر کوچه ((: کلن همه چی خیلی آرومه.

نظرات 4 + ارسال نظر
نونوچه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ http://htp://nonoche.blogsky.com

چه جالب منم همین الان رفتم زباله ها رو گذاشتم بیرووووووووووووون اینجا هم همه چیز آرومه

اصن همزادی در حد لالیگا ((:

مرجان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ

چه پسر خوبی. وسایلشم آماده کرده. دستشوییتم برو، بوس بابا رو هم بده، مسواکم بزن، ساعت 9 برو لالا

الان یادم اومد مداد رنگی ندارم ((:

فائزه چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://mypositivepoints.blogsky.com/

سلام
خوش به حالت میری یونی

سلام
موچکرم، ایشالا قسمت شما هم بشه که باز برید یونی (:

بهار پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

خوشم میاد واسه همه پست هاتم عکس متناسب هم میذاری

اتفاقن خودم هم خوشم میاد (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد