نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

چتر موفقیت

 * بعضی وقتا هست که دیگه میدونی راهی تا رسیدن نداری، ولی بدون دلیل نمیری جلو، بدون دلیل به راهت ادامه نمیدی، اینجور مواقع باید برگردی و به عقب نگاه کنی، نگاه کنی تا ببینی چه روزایی رو به امید امروز داشتی و اگه امروز تلاش نکنی فقط در حق خودت ظلم کردی.

 * امروز یکی از همون روزاست برا من، من فقط امروز و فردا رو برای اینکه یه نمره ۲۰ بگیرم وقت دارم، نمره‌ی ۲۰ی که احتمالا خیلی‌ها ازم انتظار دارن تو این درس و اگه من تلاش نکنم فقط خودم رو سنگ رو یخ کردم.

 * امروز اومدم تا روزشماری‌هایی که کردم رو بخونم، از این پست تا همین پست دیروز، حتی کاغذ باطله‌هایی رو که از اول ترم تا حال رو هم کردم رو یه نگاه انداختم. فکر کردن به این نکته هم که اگه امتحان آخری رو خوب بدم میتونم با خیال راحت مینت ۱۰ رو نصب کنم و حال کنم باهاش، تازه اکلیپس پی‌اچ‌پی و جاوااسکریپت و ۱.۱ گیگ فیلم آموزش پی‌اچ‌پی پیدا کردم که میشه باهاش زندگی کرد (:

 * خلاصه اینکه واقعا حیفه اگه نشه.

نظرات 5 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:23 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

وااااااااااااااااااای خدای من ... نمره 20 یعنی چی؟!!!
چرا من نمی فهمم؟!!!

یعنی تو نمره ۲۰ بگیری ناراحت میشی؟

مرجان سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

خیلی عالیه میثی جان. ایشالا به مناسبت تموم شدن 20 سالگیت، نمره 20 هم بگیری و روسفید بشی
میگم یه چندتا بازیم نصب کن. NFSی چیزی

مرسی
بعد اینی که تو میگی بهش میگن زد۲۱ تو ریاضی، سال بعد باید بشم ۲۱ که همون صفره
تو لینوکس من بازی به دردبخوری سراغ ندارم، یه آپلینک بود که اونم نمیدونم چیکارش کردم

فری سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

معلومه که نه، ولی اصولا برام مهم نیست. حداقل سالهاست که فقط پاس کردن برام مهمه! هم اتاقیم هم شاگرداوله ، اصلا درکش نمی کنم!

میدونی بعضی وقتا چاره‌ای نداری جز این،
هدفی که من دارم با پاس کردن کارم راه نمیفته.
درکم کن.

آدمک چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

من هم موافقم. واقعا حیفه. به نظرم بهتره یه بار دیگه اهدافت رو مجسم کنی تا انگیزه و انرژی تازه پیدا کنی.

تاثیر نداشت

فری چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ب.ظ

کاملا درست می گی. قبول دارم. هدف خیلی مهمه. موفق باشی


مرسی، تو هم موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد