نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خرمخ

 * اصلن حس خوبی ندارم، کارایی که میکنم شبیه کسی نیست که میخواد درس بخونه، من دیروز در مجموع ۲ ساعت هم پای کتاب نبودم.

 * میدونی بعضیا وقتی به جایی میرسن علاوه بر خواستن یه چیز دیگه هم دارن، واقعن خواستن، من میخوام ولی واقعا نمیخوام، اگه میخواستم اینجور نبودم.

 * دارم ساعات آخری رو سپری میکنم که تا امتحان مونده، اکثر بچه‌ها الان یه دور کتاب با تمرین‌ها رو تموم کردن و من هنوز دارم تو دوگان مضاعف سیر میکنم، تازه این تموم شه میره تو ترانهاده تبدیل خطی. بدون اینکه تمرینی حل کرده باشم.

 * فکر کنم همه چیز دوباره داره یه جوری میشه، دوباره داره از خودم بدم میاد، همیشه همینطور بوده، همیشه چوب کم‌کاری خودم رو خوردم، نمیخوام ایندفه هم بشه بار بعدی برا خاطراتم؛

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ

یعنی چی آدم اینقد تنبل باشه این چه دکتریه که این مملکت داره بشین درستو بخون دیگه

الان ترغیب شدی؟

عالی بود، فقط یه کم دیر گفتی،
امتحان امروز صبح تموم شد.

آدمک پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://konjj.blogfa.com

خوب ننوشتی امتحان چه طور بود؟

دارم می‌نویسم :)

مرجان پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:12 ب.ظ

خب باشه واسه درسای ترم بعدت

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد