نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کام‌ایکس..!

 * دارم تو روزهای سالی که گذشت میچرخم، رسیدم به فرفری، با تریدمارک مخصوص به خودش: «..!». از تابستون دیگه خبری ازش نیست، آواتارش همین عکس بالائی بود!

 * رسیدم به آذرخش که از اوائل سال ازش خبری نیست، بی‌معرفت نیست که نیست! اینقدر خوب تو دنیای مجازی نبودن رو بازی کرده که انگار اصلا نبوده.

 * رسیدم به بابونه که خداحافطی کرد و رفت! هر چند مرموز بود و ماند، ولی خب تلاطم‌های ذهنیش شبیه زندگی من بود. اووف! چقدر خودم رو تحویل گرفتم!

 * رسیدم به مدیر، مدیری که هست و نیست! لااقل تا سرباز بود، بود، وقتی رفت خارجه دیگه نیست! حدس میزدم که اینترنت هنوز به خارج نرسیده :دی

 * این پاراگراف رو چند بار نوشتم و پاک کردم! نفهمیدم چطور تمومش کنم! پاکش میکنم! ولش :)

 * سالی که گذشت، سال خیلی خوبی برای من بود، هر چند موقعیت‌های منحصر بفردی بود که خودم به خاطر خریت خودم از دست دادم، ولی شکر خدا باز خوب بود، خیلی خوب. سالی بود پر از استرس و خسته‌گی. سالی بود با سرعت خیلی بالا برای تموم شدن و البته روزهایی داشت که پدر آدم رو در می‌آورد تا تموم شه!

 * اگه خوبی بود لطف خدا بود، هر چند حقم نبود، اگه بدی بود خریت خودم بود، میدونی بعضا خریت‌های تکراری :)) هاها! شدم مثل این پیرمردها که خاطراتش رو چند روز قبل از مردنش مرور میکنه :))

 * نسخه‌ی اصلی ناری ناری، یادگاری از سفر راویان نور پارسال :)) دانلود از اینجا.

نظرات 8 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ب.ظ http://javani.blogno.ir

سلام دکتر.
هییییی!!!! عجب سالی بود.

ان شالله سال جدید سال بهتر و خفن تری باشه برات

عیدتم مبارک! :)

سلام مجید جان :**
این هیییی گفتنت کار ده بار سال گندی بود رو کرد :)))

ممنونم! ان‌شاالله برای تو هم :)

عید تو هم مبارک!

نون الف چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ب.ظ http://lore.blogsky.com

چقد جای فرفری خالیه :(

ها خیلی!
امیدوارم نبودنش به خاطر شادی‌هاش باشه.

دونده چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

سلام

خوشحالم که سال خوبی براتون بوده.....انشالله امسال بهتر تر تر باشه!

واقعا همیشه هر چه خوبی است از جانب اوست و تمام بدی ها از جانب ما....

میگم این پستهای شما هم شبیه داستانهای هزار و یک شبه ها! دی: هر پست دریچه ای ست به پست دیگر....!
داستان در داستان!

ولی قضیه ی نصیحت رو خیلی خوب گفتید...ما جوونا از حرفهای بزرگترا خیلی راحت میگذریم. اما این حرفها ارزش گذران عمر و سالهاست... مهمترین سرمایه!
منم مدتی است فهمیدم اینو و بیشتر روی تذکرات و صحبت های بزرگترها دقیق می شم

سلام.

همه‌ی سال‌های خدا خوبن :دی این منم که بد میشم یا خوب میشم :دی
ان‌شاالله همینطور باشه که فرمودید.

قبلا یکی بهم گفته بود این رو :)) نمیدونم چرا اینطوره! :)))

من به نصیحت هر کسی توجه نمیکنم واقعیتش! شاید حرف حرف درستی باشه، ولی باید به کار من هم بیاد! فرض کنید یکی بشینه کنار من از بنایی بگه! من که بنا نیستم که نصیحت‌هاش به دردم بخوره، چند نفر معدودی هستند که سن بالایی دارن و من واقعا به نصیحت‌هاشون توجه خاص دارم. حالا بماند که بعضا تو موقعی که باید عمل کنم، یا یادم نیست یا غرور دارم یا هر چی که عمل نمی‌کنم :دی

دونده چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

یه سئوال کارشناسی:

مگه راهیان نور هم تور مختلطه؟!!!!!!

نه!
اون موقع که اون پست رو ارسال کردم تو سایت دانشکده بودم :دی

behzad پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

هی یادش بخیر یادش بخیر
هیچی نداشتم ولی "امید " داشتم
ولی امید واهی داشتم
الان قد یه اتم امید دارم ولی رو به رشده تنها امیدم به خداس
راست گفته که هر امیدی به جز خودش داشته باشیم اون امید میبره
دستش درد نکنه
سیلی هر چی محکمتر بخوری دردش بیشتر یادت میمونه دیگه اون اشتباه نمیکنی

آقا مجتهدی میگه در همین مورد، نمیدونم کلیپش رو دیدی یا نه.

نون الف پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ http://lore.blogsky.com

منم امیدوارم :(

رونوشت به فرفری :(

behzad شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ

نههههههههههه؟!!! مجتهدی کیه؟
کدوم جمله م میگی؟
ندیدم کلیپش در مورد چی هست؟گو منم نگاه ش کنم

این رو گوش کن: http://s1.picofile.com/file/7325676127/%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D9%87_%D8%AE%D8%AF%D8%A7_%D8%A2%DB%8C%D8%AA_%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_%D9%85%D8%AC%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C_.mp3.html

آرزو... پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

بمیری یعنی منو یادت رفت ... به همین زودی ... یه اسمی یه ایهینی اوهونی چیزی ... دلم شکست ...
منو باش براش اس ام اس سال نو مبارک فرستادم ... دیگه از این کارا نمیکنم ...

اصن دنیا جافیه آرزو، خعلی جافیه :)))
لامصب کسایی رو گفتم که نیستن، درک میکنی نبودن رو؟ :دی

ذات زن جماعت همینه اصن :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد