نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

آل‌زایمر

 * این روزها، حس ِ پیرزنی رو دارم که هر چی فکر میکنه یادش نمیاد شماره تلفن پسرش رو کجا گذاشته، پسرش هم بهش سر نمیزنه که این پیرزن رو از دلتنگی در آره :|


پ.ن: نمیدونم خاصیت این بازه از سنم اینه یا خیلی حساس شدم یا چی، ولی دیگه این از یاد رفتن‌ها داره رابطه‌ی خطی پیدا میکنه، دیگه تناوبی نیست.

نظرات 7 + ارسال نظر
حالا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

اینا مشترکه

منم همینطوریم

فک کنم بخاطر اینه که فکرمو روی یه موضوع متمرکز نمیکنم و به چیزای بیخودی فکر میکنم و این روزها میگذره و من قدرشونو نمیدونم باید چطوری بفهمم

راه‌حل مشکل چیه؟ من دقیقا سر امتحان اکثر چیزها رو خودم الکی از خودم در میارم! اینطور استاد هم به شعورش برمیخوره فکر کنم :/

نون الف چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:08 ب.ظ http://lore.blogsky.com


lمن اون پیرزنم :(

همه‌مون یکی از اون پیرزن‌ها در درون داریم،
فقط بعضی وقت‌ها نقش‌ش پررنگ‌تر میشه.

بهزاد چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

حالم از این سوزه بهم خورد
خراب شد
من کاری نکردم که

:))
اصن لینوکس خره :))

حالا چهارشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:50 ب.ظ

من اگه راه حل میدونستم اینقد اینطوری نبودم

البته راه حل من فقط بودنشه
من واقعا نبودشو احساس میکنم

کاش هر کی هست زودتر میومد

همین چند دقیقه پیش داشتم به راه‌حل ِ این روزهام فکر میکردم،
به نظر ِ من، برای ِ من دیگه راه‌حل یک فرد نیست،
احتمالا تاثیر مسکن‌گونه‌ای داشته باشه، ولی این مشکل ادامه دار خواهد بود :|

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ق.ظ


هیچ سیستم عاملی درست حسابی نصب نمیشد
یه ویندوز سرویس پک 1 اصل دارم
اونو نصب کردم همه چی درست شد
بعدش سون نصب کردم
فردا روش اوونتو نصب میکنم و...
این بود گزارش کار من

هاهاها!
سیستمی که روش لینوکس درست کار نکنه و ویندوز کار کنه دیگه از اون حرفاست! :دی

بهزاد پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

سیتم من فقط ویندوز سرویس پک یک خوب کار میکنه
سون هم زایید

سیستم‌ت مال هری پاتر بوده فکر کنم :دی

خودم جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ http://porpot.blogsky.com

به بهزاد:
ممنونم بهزاد جان!
سعی میکنم! چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد