نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

میانترم دوم جبر خطی

 * دوشنبه همین هفته (۲۹ آذر ۸۹) من باید میانترم دوم جبر خطی رو امتحان بدم. سوالای امتحان از فصل سوم کتاب هافمن یعنی تبدیل‌های خطی (از صفحه ۹۱ تا صفحه ۱۵۲) میاد. من روی کلیت فکر کنم تسلط داشته باشم ولی باز دارم خیلی دقیق از اولش میخونم.

 * این فصل حدود ۷۳تا تمرین داره که سهم هر سکشن اینطوریه :

سکشن اول (تبدیل‌های خطی) : ۱۳ تمرین.

سکشن دوم (جبر تبدیل‌های خطی) : ۱۲ تمرین.

سکشن سوم (یکریختی) : ۷ تمرین.

سکشن چهارم (نمایش ماتریسی تبدیل‌ها) : ۱۳ تمرین.

سکشن پنجم (تابعک‌های خطی) : ۱۷ تمرین.

سکشن ششم (دوگان مضاعف) : ۳ تمرین.

سکشن هفتم (ترانهاده‌ی تبدیل خطی) : ۸ تمرین.

 * این دوگان مضاعف با ترانهاده تبدیل خطی خودش خیلی کار داره، آخه یه جوریه :دی

 * اون میانترم قبلی که اونطوری که دلم میخواست نبود، این یکی رو تلاش میکنم تا خیلی خوب باشه و امیدوارم که باشه به امید خدا که حتما هم هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://hamidonline.blogsky.com/

برای کار با progressBar چند تا پارامتر اصلی مهمه :
بیشترین مقدار
چند تا چند تا یا گام پیشرفت progressBar
مقدار فعلی

حالا شما می تونی با یه تایمر هر ۱ ثانیه یک بار ۱ دونه بهش اضافه کنی.
یا اینکه می تونی بگی اگه کار اول انجام شد مقدارش بشه ۲۰ و کار دوم ۳۰ و ...
بازم بگو می خوای چیکار کنی شاید بیشتر بتونم کمکت کنم
تو این شبها منم دعا کن

مرسی حمید جان،

فکر کنم اون روش دوم بیشتر به درد من بخوره، اون چیزی رو که میخواستم فهمیدم، مرسی.

بروی چشم، اگه لایق باشم حتما.

مرجان جمعه 26 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

ایشالا ایشالا.

میگم از آخر روش نوین نیم فاصله گذاشتن رو به ما نگفتیا.

روش نوینی نداشت دیگه،
خودت گفتی که، همون شیفت+کنترل+۲ در ویندوز، تو لینوکس (و کیبورد فارسی پیش‌فرض بلاگ‌اسکای) شیفت+اسپیس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد